Deepdesk — najlepsza platforma autouzupełniania i inteligentnych sugestii
Deepdesk to szybka, niezawodna i wydajna platforma autouzupełniania i inteligentnych sugestii, która łączy wszystkie funkcje, których potrzebuje contact center, aby odzyskać czas spędzony na rozmowach i poprawić produktywność. Łączy klientów i agentów w znaczące rozmowy dzięki spersonalizowanym sugestiom opartym na sztucznej inteligencji, które oszczędzają czas i poprawiają wrażenia klientów.
Autouzupełnianie i inteligentne sugestie
Za każdym razem, gdy Twoi klienci wpisują swoje wiadomości, Deepdesk jest dostępny i zajmuje się resztą. Działa błyskawicznie i na podstawie ich wiadomości proponuje sugestie dotyczące następnej części wiadomości Twoich klientów. Niezależnie od tego, czy chcą sfinalizować zakup, czy sprawdzić stan usługi, może również zasugerować odpowiednią treść i pomóc agentom rozwiązać problemy klientów w sposób, który pozwoli im zaoszczędzić czas.
Spersonalizowane sugestie
Silnik sugestii Deepdesk wykorzystuje to, co powiedziałeś w przeszłości i to, co masz zamiar powiedzieć, do generowania sugestii. Oznacza to, że Twoje wiadomości i odpowiedzi są bardziej trafne, dzięki czemu klienci są szczęśliwsi i mają lepszą jakość usług.
Automatyczne przepływy i sugestie rozwiązań
Jak klienci mówią, Deepdesk jest w stanie zarekomendować rozwiązania w oparciu o sytuację Twojego klienta oraz jego wcześniejsze pytania i odpowiedzi. Sugestia zawiera sugerowane rozwiązanie, a także zdarzenie autoprzepływu, dzięki czemu klient nie musi uzupełniać przepływu.
Sugestie rozwiązań są dostępne w interfejsie autouzupełniania. Wystarczy udostępnić przepływ klientowi, a pojawi się propozycja rozwiązania. Twoi klienci Cię za to pokochają.
Studio rekomendacji dla przedsiębiorstw
Studio rekomendacji umożliwia agentom przeglądanie spersonalizowanych sugestii zgłoszonych przez Deepdesk.
Opinie użytkowników o Deepdesk
Czy próbowałeś Deepdesk? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!